Serverar järnet!

Va länge sen ja skrev nu! Har tänkt skriva men har inte orkat, men nu när ja ändå är sjuk och inte orkar med så mycket så kan man ju skriva sig ett inlägg!

Vi kan ju börja med de här på jobbet, jobbar ju frukost och lunch i serveringen nu, känns himla bra faktiskt, skönt att komma ut och träffa lite annat folk, men saknar ju den stämningen som blir i ett kök. Men de jag tror är största delen till att ja tycker de är skönt att lämna köket är att ja slipper de stora ansvret, för inne i kallis, blev de fel så va de mitt fel, hade liksom ingen att luta mig mot osv. Jag har fått jobba kvällar i restaurangen också, de är kul och svårt, de är dom där rackarns vinerna som ställer till de!
Jobbade frukost i helgen som va, de va mycket sjukdomar så fick jobba lördagskvällen också, och de gick faktiskt riktigt bra! Va lite orolig innan för de gick inte jätte bra gången innan, men nu gick de kanoners!

Sen de här med innebandyn går ju inte så där skit bra nu, vi har flera skador så har inte så stort lag kvar så vi har lånat upp folk från småtjejerna och dom har ju gjort sitt bästa, men att gå från f-15 till dam div2 är väldigt stort. Vi kan ju hoppas att de kommer gå bättre på matchen i helgen mot strömsbro, jag vet dock inte om ja kan vara med, om förkylningen lagt sig. som de känns nu kommer de inte att gå, vi får se hur de känns imon!


Sen önskar ja ibland att man kunde dra tillbaka tiden och bara hade så underbart man hade de då, varför kan liksom inte såna underbara stunder vara för evigt, de vore så himla mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0