En mulen torsdagsmorgon

Har ju haft min jäkla förkyning sen förra söndagen nu, jobbade min första dag igår, och trodde nog att ja va piggare än va ja va. Frågade om de va ok att ja gick hem lite tidigare vilket de va! Och idag får ja inte använda näsprayen mer heller :(  Men ja funderar på om ja måste typ ta min en promenad eller någe så kroppen fattar att den ska komma igång lite. Har också en lite fundering på om ja ska testa vara med på träningen ikväll, kan ju bli så att de släpper bara man kommer igång liksom, hm, ja får fundera lite! Vill gärna vara med på matchen i helgen och då vill ja veta om de ens kommer gå, därför vill ja ju testa idag



Har funderat så mycket, vill hon ha med mig att göra,
Eller bara för upptagen för att höra av sig
Tog mig i kragen och slängde iväg ett sms nu i veckan
Skönt att du hade tänkt ringa några gånger, men inte riktigt vågat
Är nästan lite solt över att ja fixade de här nu
Och idag ska vi käka lunch!
Ska bli skönt att ses igen, efterlängtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0