Sjukstuga

De är inte ofta ja tycker synd om mig själv, men har gjort de nu senaste tiden
Har varit riktigt förkyld i två veckor med feber, massa hosta och noll ork i kroppen
Va och jobbade en dag där mitt i min förkylning, men ja kände att min kropp inte va som den skulle och fick knapra alvedon för att känna mig ganska pigg så gick hem två timmar tidigare den dagen. 
Va hemma två dagar till, jobbade lördagen och de gick bra förutom att ja tappade rösten,
vilket är rätt dumt när man jobbar med gäster kan man tycka!
Sen åkte ja direkt därifrån till matchen som vi hade, testade spela halva matchen men sen gick ja av för ja kände att de inte gick någe bra för min kropp.
På kvällen blev de att vara hemma och vila i soffan med melodifestivalen med Lovisa
På söndagen så jobbade ja 1,5 timme som mådde ja jätte illa så kunde inte vara kvar på jobbet,
Kom hem och spydde och hade mig, trodde att de va magsjuka men de kom inget på måndagen så de va nog inte de som tur va, eller så gick de över fort!
Är ju fortfarande inte frisk från förkylningen fast de va två söndagar sen ja blev sjuk, näsan börjar ja nästan kunna andas genom igen, hostar inte lika mycket mer men låter dock som en kråka!

Ikväll blir de jobb i restaurangen, får försöka att slippa prata så mycket med folk
Imon är de borta match mot mora, så vi får se hur mycket ja klarar av att spela



Längtar mer efter sommaren nu när man fått lite värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0