Skördefest

Ja har ju fått tillbaka min dator för nästan en månad sen nu men har inte lyckats att uppdatera bloggen, ganska dåligt om ja får säga de själv!

Om man funderar på vad som har hänt under senare tiden så har de varit mest, blivit många långa dagar nu senaste vecka för att det var ju skördefesten i helgen! Massa rätter och massa folk och de blev himla lyckat, jag fick inte speciellt stort ansvar, men ganska skönt också eftersom ja blir ganska osäker på mig själv lätt, men jag fick göra välkommst snittarna, skulle varit en men de blev två. Alla fick en varsin råvara att jobba utifrån och jag fick kallrökt strömming. Mina snittar var en gubbröra på de egna högbobrödet och sen en ostcreme med strömmingen på och som låg på ett barkbröd. Men sen när vi skulle fram med resten av maten fick jag vara med och lägga på alla tallrikar, himla kul att vara med och lägga så mycket när de går så fort! Vi gick in i köket 12 och åkte hem typ 1 på natten, så de blev en lång dag, men med mycket skratt och prat!



Denna vecka är de vanlig a la cart iaf, skönt att komma tillbaka till de vanliga igen, men matchen som är i helgen, hemma (denna hemmamatch är i hofors) mot alba va först skriven att den skulle börja 11, men nu har dom flyttat den så den början 14, skit tråkigt då kan ju jag inte vara med.. kan kanske fixa och trixa lite på jobbet så jag kan komma efter matchen, men de ser nästan lite mörkt ut..

Gillar att vara på jobbet och med nästan alla människor! Men de är så synd att man missar så mycket innebandy för de´är något jag verkligen älskar.. Men jag har ju valt de yrket jag har valt och gillar de så då är de som är, man har väl helt enkelt blivit vuxen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0