Du finns i mitt hjärta

Var länge sen ja skrev här nu, har haft mycket för mig! Känns som de är hur mycket som hellst ja skulle vilja skriva om men vet inte hur ska få ur mig de,

Måste iaf säga att de är skönt med lite jullov iaf! jobbar mellandagarna men de säger ja inte så mycket om, men tyvärr började lovet inte så kanon, vi hade världens vattenkrig på jobbet i fredags och ja va nog inte torr på en ända fläck så pga de när ja skulle åka hem så va de ju kallt, och på lördag kväll fick ja urinvägsinfektion, men de ska ja väl klara av! Men fasen värt de för vattenkriget va skit kul, blötte ner Micke och Calle rätt bra fast ja va själv!

Vi hade match igår, och vi var 10 st med målvakt från början, så vi rullade på tre backar och två kedjor, sen så hade vi en back som redan va skadad innan så hon kunde bara spela nästan hela första, sen fick ja gå ner och spela back, vilket va jäkligt kul för de va länge sen ja va där nere, så då va vi tre backar och rullade på ¨två centrar och tre forward, men vi kämpade på och höll bra tempo i matchen, sen när de va kanske fem min kvar av matchen få en tjej tackling så hon blir yr så kan inte spela vidare så vi var väldigt några, men vi gjorde en bra kämpar match, tycker vi inte var så underlägna, kollar man på siffrorna ser de ut som vi va kass, men de va vi inte, den slutade 4-13

Denna lediga vecka ska ja städa vilket ja gör varje vecka, är himla bra på att stöka till måste jag säga! Sen ska ja slå in julklappar och tillverka någon julklapp också, sen ska ja göra lägenheten jul fin och få sätta upp granen osv och va jag har längtat!

De här med vänner är underbara saker! Älskar när man bara kan vara tillsammans och och inte göra någe speciellt alls men ändå är de underbart! Underbart när man kan åka iväg och göra saker och skapa minnen för livet! Älskar när man hittar nya vänner, hatar när man förlorar såna som man verkligen har älskat. Men ja säger som en bra vän sagt "Vänner får man inte, dom förtjänar man", så vill man vara vänner för att man trivs bra ihop så måste man vilja de från båda håll.



Du finns i mitt hjärta du finns i min själv
Du finns överallt imon mig
Du finns i mitt hjärta du gör mig hel
Vi bygger ett liv


Kommentarer
Postat av: L

<3

2010-12-20 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0